Ok, nog 1 verhaal dan..! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Bernadette Hoek - WaarBenJij.nu Ok, nog 1 verhaal dan..! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Bernadette Hoek - WaarBenJij.nu

Ok, nog 1 verhaal dan..!

Door: Bernadette

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

07 Juli 2009 | Zuid-Afrika, Pretoria

Haaai..!

Voor de liefhebbers toch nog een verhaaltje..!

Vandaag een poging gedaan tot uitslapen..! maar dat is best lastig hier, aangezien de honden standaard rond 8:30 blaffen en het neefje Bernhard wat hier vaak logeert door de gang schreeuwt: OUMAAAA!

dus ja.. het was weer vroeg.. 8 uur ofzo..;)

Maargoed.. vandaag rustig ontbeten enzo..! en toen daarna zijn we gaan rijden naar een mall..!
Daar gingen we eerst bioscoopkaartjes halen voor Ice Age 3!
en toen lekker shoppen..! Dit was een erg leuke mall en er was ook een schaatsbaan, maar helas Elana wou absoluut niet schaatsen...:(

Goed.. lekker geshopt..! bij Mr. P. dat is een soort van H&M denk ik.. kan je het wel mee vergelijken..! Alleen zijn we nu in Zuid-Afrika en kost een spijkerbroek, wat hier trouwens een heel raar woord is, maar 8 euro ipv 40!
:D
heerlijk shoppen dus..:D
Maarm.. toen om 12:45 (ja je gelooft het of niet) begon dan de film..!
Het was een erg leuke film, alleen ze hebben hier helemaal geen pauze tussendoor..! en dat jochie naast me gooide alle popcorn in het begin al over de grond..(heel fijn onder je schoenen..!!)

Toen tegen 14:30 kwamen we weer uit de bioscoop(wat ze hier trouwens FLick noemen) en zijn we gaan eten..!

Ik dacht een lekker broodje besteld te hebben, maar bah wat was die viesss..!!!! doe me dan maar het broodje van gisteren..!!!
Was er ook een beetje misselijk van enzo.. maagoed..

Toen nog even geshopt en toen weer terug naar 'huis'.
toen beetje tv gekeken enzo.. totdat elana kwam met het idee om vanavond naar menlyn weer toe te gaan..
dus ben ik mijn koffer gaan inpakken..
Pfff.. dies erg dik.. en ik denk ook te zwaar..:P en men pyama en deze kleren moeten er nog bij in:S Dat wordt nog wat..! haha..
Maargoed..
We gaan vanavond niet naar Menlyn toe.. nee we gaan een film huren en die dan kijken..;) ook erg gezellig toch..!
En dan vroeg naar bed want sjoe.. om 3:15 gaat de wekker weer want tegen 4 uur moeten we richting vliegveld..!!!!

Zuid-Afrika is een mooi land en zeker een aanrader voor iedereen. Ik heb erg genoten maar heb ook erg zin om weer lekker naar huis toe te gaan..!

Ik moet nu eten.. dus ik stop weer..!!
Maar tot in Nederland..! kan niet wachten om mijn verhalen te vertellen aan iedereen en de foto's te laten zien..!

Liefs!

  • 07 Juli 2009 - 17:03

    Michel:

    Hele goede reis terug en we spreken elkaar donderdag weer in Nederland:d

  • 07 Juli 2009 - 18:29

    Henri & Willy:

    Lieve (schoon)zus,

    Hele goede reis terug morgen!
    En veel plezier met film kijken, hopelijk val je niet te vroeg in slaap ;)

    Tot donderdag!

    Henri & Willy en de rest

  • 07 Juli 2009 - 18:48

    Mama:

    He meid, geniet vanavond nog even van de film, lekker slapen Het was weer een leuk verhaal. Ben heel benieuwd naar je verdere verhalen en foto's als je weer thuis bent Goeie reis en hopelijk tot morgen avond liefs en een xxxxxx

  • 07 Juli 2009 - 21:44

    Papa:

    He Bernadette, goede vlucht en tot morgen
    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Bernadette

Actief sinds 18 Juni 2008
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 6724

Voorgaande reizen:

23 Juni 2009 - 08 Juli 2009

Mijn reis naar Zuid-Afrika

Landen bezocht: